Contact opnemen met ASN Bank
Wilt u contact met ASN Bank, dan kan dat op verschillende manieren. De bank is zowel telefonisch, per chat als per post bereikbaar.
Chatten met chatbot of medewerker
Hoewel u ASN Bank via verschillende kanalen kunt bereiken, verwijst de bank voor vragen allereerst naar de veelgestelde vragen op de website. Vindt u daar niet het antwoord op uw vraag, dan kunt u 24 uur per dag chatten met de chatbot in de beveiligde online omgeving ASN Online Bankieren. Met een ASN-medewerker chatten kan van maandag tot en met vrijdag van 08:30 – 17:00 uur.
Bellen met de klantenservice
Heeft u liever persoonlijk contact, dan kunt u telefonisch contact opnemen met de ASN Klantenservice via 070 – 35 69 335. De klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur.
Social media
ASN Bank is actief op Facebook, YouTube, Instagram en LinkedIn. Ook via deze kanalen kunt u contact zoeken met de bank.
Een brief sturen
Tot slot kunt u ook een brief sturen naar ASN Bank. De bank heeft hiervoor een gratis postadres: Antwoordnummer 1188, 2501 WB Den Haag.